مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام كشتار مردم میانمار را محكوم كرد
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا در این بیانیه آمده است: امروز فاجعه میانمار نه تنها مساله جهان اسلام، بلكه مساله تمامی ملت ها، اقوام و طوایف بیدار، حق جو و حق طلب دنیای روز است.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: در تمامی كشورها و ملت ها، ملجاء و مامن مظلومان و ستمدیدگان قانون می باشد، حال شاهد آنیم كه سردمداران حكومت میانمار (برمه) طبق قانون، مدعی عدم رسمیت شهروندان مسلمان منطقه اراكان و خارجی به شمار آوردن آنان هستند و از صدور كارت شناسایی برای آنان خودداری می كنند و حقوق آنان را به رسمیت نمی شناسند كه این عمل خود موجبات جسارت های بیشمار از جانب اكثریت جمعیتی جامعه میانمار علیه مسلمانان را فراهم آورده است.

بیانیه می افزاید: مجمع اتحاد دانشجویان جهان اسلام با محكوم كردن فجایع ددمنشانه و ابراز همدردی با آوارگان مسلمان میانمار از تمامی ملت های بیدار بخصوص جامعه بزرگ اسلامی خواستار اقدام و واكنش جدی توسط حمایت های همه جانبه مجامع بین المللی بخصوص سازمان همكاری های اسلامی، سازمان ملل متحد و... علیه كشتار دسته جمعی مسلمانان و به آتش كشیدن روستاها می باشد.

مجمع اتحاد دانشجویان اسلام در ادامه خواستار ایجاد یك راه حل ریشه ای برای مساله مسلمانان میانمار و خصوصا مسلمانان منطقه اراكان شد و پیشنهاد كرد تا ناظران مستقل بین المللی با تشكیل كمیته حقیقت یاب حقایق این كشتار را كشف كنند.

در ادامه بیانیه بر امداد رسانی فوری از سراسر ملت های جهان به مصیبت دیدگان و آسیب دیدگان به ویژه در آستانه ماه مبارك رمضان تاكید شده است.

فراهنگ**1003**1588





:: برچسب‌ها: بچه ها , نقاشی های دیواری , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: